Іноземні студенти підтримують ініціативу водія КП "Черкасиелектротранс"


     Водій одного з тролейбусів КП «Черкасиелектротранс»  Євген Лиходід запровадив оголошення зупинок двома мовами: українською та англійською. Ідейник такої інновація власноруч змайстрував спеціальний пристрій, який допомагає іноземцям краще орієнтуватися у місті.

     – Іноземців у нас не багато, але є, оскільки у місті є навчальні заклади, де навчаються іноземні студенти, – зазначає автор ідеї. – Тому, я думаю, що треба озвучувати зупинки іноземною мовою, адже ми орієнтуємося на Європу.

     Іноземні студенти Черкаського державного технологічного університету особисто відчули переваги винаходу Євгена Лиходіда та пересвідчилися у його ефективності.

     Рафаель Ннажи із Нігерії лише місяць навчається на підготовчому факультеті Навчально-наукового центру по роботі з іноземними студентами ЧДТУ, тому він вважає таку міську інновацію дуже важливою.
    – Мені дуже важко зорієнтуватись у громадському транспорті. Часто не розумію назви зупинок, спитати ні в кого, бо більшість людей не знає англійської, – говорить Рафаель.


    Ван Цзинь з Китаю, студент підготовчого факультету Навчально-наукового центру по роботі з іноземними студентами ЧДТУ вже півтора року в Україні, але добре пам'ятає, як нелегко було звикнути користуватися громадським транспортом.
    – Коли я вперше приїхав в Україну, я не знав куди прямує той чи інший автобус. Я питав у людей, але вони не розуміли англійської, – згадує Ван Цзинь.
 
   П’ятикурсник факультету інформаційних технологій і систем ЧДТУ Алхасан Майкл Арафат з Гани зараз добре розуміє українську мову, але не забув своє перше знайомство з українським транспортом.
     Я не знав мови і мені було дуже важко їхати кудись, тому що всі оголошення українською мовою і я нічого не розумів, – ділиться спогадами Майкл. – Це дуже хороша ідея оголошувати зупинки українською і англійською мовами і це допоможе іноземцям, які навчаються чи подорожують у Черкасах.
    Про випробування іноземними студентами ЧДТУ інновації КП «Черкасиелектротранс» дивіться у відеосюжетах ЧСН з 15 хв 30 сек (ТРК Рось); Новини (5 канал) та ДжеДаі (2+2) 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Доця» – книга одночасно і про війну, і не про війну

Дара Корній: «Проблем з натхненням немає, навпаки, є брак часу»

«Драма-спринт» – шлях сучасної драматургії до українських театрів